You know that I love you..

Härlig dag i skolan..satt i fiket några timmar sen var det kanske 40 minuter svenska sen var denna dag över;) Haha..
Ah ikväll blire fotbollis tack vare Agnes gudomliga (?) pojkvän Danne..kostar bara 30 kronor!!
Jag hoppas vi krossar Göteborgarna så jag kan smsa Johan och typ vara lite kaxig:P

Sitter i sängen med typ världens gulligaste katt, hon spinner bara för att jag sitter bredvid henne, haha.
Nu kommer nog mamma hem och förhoppningsvis har hon med sig Bamse som jag skulle ha hållit koll på..men hur lätt är det att hålla koll på en hund som drar här ifrån hela tiden liksom??
Ska bestämma vad vi ska äta..få se hur det blir:)

Nä nu ska jag göra..ah jag vet inte men jag hittar nog på nåt;)
Goodnight and Goobye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0