As life gets harder..

..I get closer to you

Jag kan inte skriva, allt blir så fel. Men jag skriver ändå för att få ur mig ett och annat.

Real vann igår!! :D Higuain blev målskytt <3 Och nu trodde ni att det inte kunde bli bättre, men ack så fel ni hade.. Barcelona spelade lika i sin match = Real är endast 1 poäng under!! Kom igen nu guys och klirra guldet!! :D I would be sooooooo happy

Dagen har varit bra trots huvudet som var.. lite mindre bra. Evelina skulle fixa datorn, men sen glömde vi den :( vi skulle typ ta den imorgon istället.. MEN nu har jag iaf fixat Spotify till mammas dator!! Ihi :DKom just på att jag har engelska att göra och matte att plugga..hmmm, men men. det går nog ändå ;)

Latinlektionen gick lite sådär. Tror jag satt och läste i typ 45 minuter om Herakles och blev inte klar!! Dessutom måste jag berätta om Kung Midas också! Har jag tur så glömmer Violeta om Midas ;) höhö

Inbillar jag mig bara eller är det blickar överallt??

I want to forget but it's so hard when you do such wonderful things

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0