Come on and fly with me

..when we make our great escape

Hemma efter att ha bränt ut min hjärna! Helt ärligt tror jag aldrig jag tänkt så mycket på en dag förut i hela mitt 18½ långa liv!! Men det är gjort och det gick bajs. Men men, det drar ju iaf inte ner något så det är ju bra (y)
Hade på mig Realtröjan som uppladdning inför kvällen och för att få lite tur (vilket alltså inte funkade..)
Hoppas på det bästa ikväll iaf, alla spelarna verkar ju vara taggade. Vet att dom gärna vill vinna inte bara för att det är ett steg mot segern (och ojjjj vad grabbarna har kämpat för den det här året!!), utan också för att det är troligt att det är Gutis och Rauls sista Clasico! FRAMÅT REAL KÄMPA FÖR SEGERN!! Gull asså ;)





It's all for you..

   

Tydligen ska dom ha en tyst minut innan matchen för offren i den ryska flygkraschen och sen bär spelarna ett svart "armband" för de som omkom.. fint gjort :)
Just det..om ingen får tag på mig imorgon eller om jag inte blogger eller dyl. så har jag fått hjärtattack under matchen och dött. Tänkte bara förvarna..

Nu blir det att laga mat och sätta på en film och mysa med hundar + katter innan matchen (är man ingen utebrud så är man inte :P)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0