Go on and take a bow

...cause you've taken what's left here

Det är helt otroligt hur humöret kan svänga på en dag. När jag vaknade var jag jätte ledsen för jag drömt världens sorgligaste dröm. Real vann en jätte viktig match, tror dom vann hela ligan och jag var där!! Sen när vi skulle gå därifrån stod det män med pistoler och bomber och hotade oss och sen gick allt utför. Jag vaknade innan dom hunnit utplåna hela Madrid.. :(
Sen blev jag lite glad under dagen av nån anledning bara för att det skulle vända när jag satte på datorn och kollade runt lite. Men jag skakade lite snabbt av det genom att gå in på min favorit sida :) Blir alltid lika glad (förutom när dom förlorar..)

Har tänkt lite och har nog bestämt mig för att ge upp ösk iaf fram till sommaren. Måste verkligen spara pengar fram till studenten. Måste ju köpa klänning och ha kvar till flaket. Min mormor skulle typ betala klänningen men jag vet inte..hon är ju som hon är just nu och jag hatar att fråga människor om saker, SPECIELLT om pengar!!

Real vann just matchen mot Racing Santander och därmed fortfarande på samma poäng som Barcelona inför El Clasico :D Deeet är tummen upp (y)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0