He aint the leavin kind

...so don't leave him behind

Varför tröttnar jag direkt jag sätter mig med PA:t?? Det är skumt..och jag kommer aldrig hinna klart i tid, I tell you that much!! Förlorar mig själv i musiken istället, mår lite sådär och då är det alltid lika skönt att bara försvinna bort. 

Fick ett sms förrut:
"Ett brev från CDON.COM är nu inlämnat till Posten och på väg till dig. Mvh Posten."
Ehm...jaha?? Det var ju väldigt intressant att veta. Varför berättar dom det? Det är aldrig nån som smsat förrut när jag fått ett brev! Varför börja nu?

Är så sjukt trött på allt nu, orkar inte mer. Lämna mig ifred istället så slipper jag gå och undra..

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0