I knew I wouldn't forget you

..and so I went and let you blow my mind

Då var det klart! Är nu anmäld till Madrid :D 13 juni (på min mammas födelsedag..) drar jag och Mina till Spaniens huvudstad (y) Längtar sjuuuukt mycket!!!

När jag kom till skolan idag upptäckte jag att mina nycklar till skåpet låg i min vinterjacka och jag hade tagit sommarjackan för första gången! Lyckat med tanke på att både matteböckerna och latinböckerna låg i mitt skåp!! Kunde ju ha varit bra att ha dom eftersom jag hade matte idag och har prov nästa vecka i latin + latinredovisning (y) Vääldigt bra jobbat emmapemma ;)

Fick veta också att högskoleprovet börjar 08.30 imorgon och slutar 16.30, innan trodde jag det var mellan 10-13. Inte undra på att Evelina prata om att hon nästan sov igenom sin födelsedagsmiddag senast. Hur ska jag orka Clasico?? Det börjar ju liksom inte förens 22 och slutar vid 00! Till råga på allt så måste jag sätte klockan på söndagmorgonen. suck. MEN, nu slutar jag klagar..måste ju se lite positiva saker också! 

Lite sömn nu kanske?? mmm, I believe soo
Goodnight and Goodbye 

Kommentarer
Postat av: martina

fan vad kul med madrid du! :D

lycka till på provet!!

2010-04-10 @ 13:02:24
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0