Now listen to me baby

..if you fall for me I'm not easy to please

Jag är världens största klant!! Jag skulle käka lunch hemma innan jag åkte till stan och köpte mat till Evelina eftersom hon inte skulle hinna äta annars...SÅ GLÖMMER JAG ÄTA!! Kollar Higuain klipp, där killen var med typ 5 sekunder! jag är m o b b a d.



ett klipp med dessa två var det ;) Helt ärligt, skulle inte jag passa bäst in mellan dom med min tummen upp?? Höhö, guuuuuuull <3<3<3

Dagen har varit kort, men lång. Hade en lektion, svenska. Hände inte överdrivet mkt på den lektionen, mer än att jag kom på vad jag ska skriva om! Det blir en liten novell om två människor som möts på ett tåg och har två helt olika historier bakom sig. Hmmmm..kan bli bra, ellller total flopp :P
Gick till banken sen och fixade pengar till Madrid (y) sen skulle mormor klippa sig så det var bara och sitta och vänta. Meeen, jag blev lite småkär i hennes frisör ;) En aning snygg, men också en aning gay :( eller ah, mormor har pratat om att han är gay, men han var inte den typiska gaytypen..hmm, en funderare

Hoppas solen kommer tillbaka imorgon, för det här regnet/snön var banne mig inte rolig!! Ta ingen promenad idag för då blir ni blöta!!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0