This is my dream

...I want to make it really happen

Ibland är det jobbigt att vara lite av en perfektionist..att vilja att det ska vara lite snyggt..att du ska vara där!!
Yes, utskrift av mitt PA är det som gäller (redovisning imorgon) samtidigt som tonerna av årets låtar i ESC dunkar i lurarna :) Violeta berättade om att hon lyssnat igenom alla låtarna och så satt jag där och kände som om jag inte kunde nånting!! Såå, jag var ju tvungen att sätta mig direkt när jag kom hem och lyssna igenom ;) Har kommit lite längre än halvvägs nu..lite kvar.

Har nästan helt bestämt mig för att skita i FN-rollspelet som är i slutet av veckan. Jag orkar ärligt inte och mamma ska vara borta så hon blev glad när jag sa att jag möjligen kunde ta hand om stallet onsdag, torsdag. (y)
Då kan jag spendera onsdagen åt att kolla Avatar också ;) (eller ja..måste åka in på en föreläsning om blyghet på kvällen också)

Fick veta att ÖSK plockade på sig poäng igår..rättare sagt tre stycken!! En andra plats alltså.. not bad guys!! Nu ska real plocka på sig tre poäng som Barcelona tappar också så kan jag inte vara gladare :D:D:D

Goodnight and Goodbye


Kommentarer
Postat av: martina

avataaaaar, måste beställas!

ööööösk :D

2010-04-26 @ 20:53:41
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

fick ett sms idag om att den fanns på posten och skulle levereras ut till mig :D

2010-04-26 @ 23:11:19
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0