Words can be so hard to trust

..go with what you feel inside

Skulle bara vilja ta ett inlägg och ge tummen upp till några saker..

Tummen upp #1
vill jag ge till en grupp som alltid finns där, genom nöd och lust och allt sånt där. När man sitter i några timmar med Spotify och bra låtar som man bara inte vill sluta lyssna på och sedan måste sluta för man ska göra nåt annat (i mitt fall göra klart i stallet) så tänker man "Äh, jag tar Mp3n, det blir bra det med". Sen lyssnar man igenom låtarna, men orkar inte lyssna igenom alla fullt ut och byter i tron om att nästa ska vara bättre. Tillslut ger man upp och tänker "Jag kan lika gärna stänga av och spela upp nåt i huvudet..". Men då, då kommer dom. Jonas Brothers. När man inte är på humör för de gamla vanliga låtarna så kan man alltid ta på en JB låt. Man tröttnar för fn aldrig!! Hoppas dom tar sitt förnuft tillfånga och tar en tripp Sverige i år :)

Tummen upp #2
Skickade de svenska fraserna till mitt PA till Martina så hon kunde ge dom till Sandro imorgon, men ändå drog det ihop sig i magen och jag fasa att han inte skulle vara så snabb och så skulle det bli försent..Men då dyker Evelina upp som från ingenstans och frågar om hon ska prata med sin rumänska kompis. EH, JAAAAA TACK!!!! Evelinas kompis sen var jätte trevlig och hon skulle maila tillbaka dom imorgon! ThankyouThankyouThankyou :)

Tummen upp #3
går till min mamma som trotsar att hon har ont och är glad och positiv iaf = jag blir glad och positiv!! Och sen bestämmer hon att eftersom min morfar ska in och hämta min mormor på vårdcentralen så kan han skjusa in mig till skolan och så kan vi gå och fika (för mig, äta lunch) innan. Aww, jag gillar min morfar..han är så söt ;) Och så ska min mormor betala min studentklänning, ihi :D

Tummen upp #4
går till Tim Urban som valde att sjunga Apologize i American Idol!! Åhh, säsongens sötast väljer världens bästa <3 Sen ger jag denna tumme till en av förra årets fyra, Allison Iraheta, som har precis sån frisyr jag vill ha! Frisören nästa (..eller ja, nån gång innan studenten iaf :P)



jupps, kan man skriva ut och ta med?? Eller ah, vi skippar nog hårförlängningen..annars skriker min plånbok ;)

Till sist vill jag bara ge lite sympati till världens bästa stora syster som började jobba vid 7 imorse och slutade klockan 17!! :( liiiiite jobbigt kanske?? Aja, jag tycker lite synd om henne bara...

Men nu blir det svenska plugg och ett
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0