Your not what I expected

...but it seemed so good before

Hmmm...jag undrar om inte sängen har blivit lite skönare på sistone. Var iaf en aning svårt att ta sig ur sängen imorse!! Men jag lyckades tillslut och tog mig till skolan gjorde jag också.
BANG!! sa det på kören när jag och Mina körde ihop våra huvuden ;) men men, gjorde lite ont precis då, men det var mest roligt :P
Skrev lite på svenskan innan jag fick total skrivkramp..men men, jag kommer nog igång ordentligt lite senare när jag får tänka lite mer :)
På klassrådet blev det prat om rollspelen... WOW vad jag inte vill gå på det där!! Så säger dom att man ska vara uppklädd och skit också..JAG KANSKE INTE HAR NÅGRA KLÄDER!! suck. apa.
För tredje gången i rad på den här veckan åt jag ute ;) men mja..det är ju mumsigt! Pacos bidde det today med Evelina och Lisa (y)
Latin sen med redovisning och film. lite mysigt sådär :))

Är lite ledsen. Tim åkte ur igår :( men, man ska väl inte hänga läpp för det..jag har ju redan spått i stjärnorna att Lee vinner hela tävlingen! Får väl heja på honom nu då :))



Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0