Before you let it all go

...think about it once more

Gör er beredda på ett långt inlägg...

Inatt drömde jag nog en av världens absolut bästa drömmar! Den var så bra så när jag kände att jag började vakna så blundade jag hårt och tvingade mig själv att somna om ;)
Iaf, drömmen utspelade sig på Bernabeu i Madrid och jag och både gamla, nya och bästa flickor utgjorde en del av Real Madrid (självklart var killarna med också!!) och vi slogs ihop med det Argentinska landslaget och allt leddes av Maradona..hmmm. Men men, vi skulle spela en jätte viktig match och alla andra utom jag gick ut på planen för att börja träna. Anledningen till att jag inte gjorde det? Jo, för att jag var döende med en hjärntumör (tro mig, jag hade papper från läkaren och allt!!). Under hela tiden så höll jag på och flörta med Garay (säker för att jag har kommit på att han är jätte gullig och att Higuain är ihop med, vad pressen kallar, Argentinas vackraste kvinna!!!), problemet var bara att han total dissa mig! Själ total dissa jag Higuain för att jag var så arg på honom (denna flickvän som spökar igen antar jag). Iaf, när matchen skulle börja gick jag och satte mig hos mamma och nån gammal bekant som jag inte sett på typ tusen år för att inte vara ivägen för laget. Under matchen så dog jag!! Alla trodde att jag sov, men upptäckte snart att jag inte andades. Dom runt mig skrek att jag var död och folk började då strömma mot mig, bland dom fanns Higuain som spran fram till mig. Han började göra sån där hjärt-lung-räddning och mun-mot-mun metoden (!). Efter ett tag när jag inte vaknade så sa alla att det var försent, jag var redan död, men söta absolut bästa Higuain sa "Nej, jag tänker inte ge upp, hon kommer tillbaka!", och självklart skulle jag ALDRIG kunna lämna honom så efter ett tag vaknade jag. Jaaa..det visade sig att det var jätte dumt av mig att total dissa honom! PUSS!!

Nu till verkligheten (lite snyft). Efter nån timme i stallet började med projekt göra om i rummet. Tog ut mina två bokhyllor och några nya ramar och började måla svart. Kom på också att jag på det svarta sen, typ byrån och en av hyllorna ska skriva med typ vit eller en jätte fin blå färg olika tekter eller rader ur olika låtar. En av bokhyllorna där mina Twilight-böker står i som hänger på nya Twilght-vägen som kommer bli super fin med New Moon 3D-postern!!) ska det stå citat från filmerna och bökerna! hhöhöhö, javisst, nörd-emma är i farten ;D
Efter ett tag fick jag ett litet sms från Mina som ville komma och prata lite och det säger jag givetvis inte nej till! Så, medans jag målade och fixade i rummet så satt Mina och höll mig sällis, MYCKET trevligt!! Det slutatde med att vi blev sittandes på altanen och pratade om grekisk/romersk mytologi och inofficiella gudar! Hahahaha, jikes! :D:D:D men men, roligt och trevligt har det iaf varit :)

Imorgon får vi se om jag går på intervjun, är sjukt otaggad! Elin pratade om nåt annat ställe som lät mycket bättre och med lite tur så kommer jag in på Filmprogrammet och slipper jobba ;) Sen kom jag ju liksom på att jag ska läsa Ny Grekiska för nybörjare till våren! Längtar som fn!! Så ja..vi får se hur morgondagen blir :)
På fredag blir det en tidig morgon eftersom jag ska gå Risk 1:an!! Körkort, here I come! :D Sen åker jag, mamma och Ia till Lindesberg och träffar en gammal bekant som det var tusen år sen vi träffade (kanske den i min dröm :P) och fikar lite, trevligt trevligt ska det vara ;)

fju, nu ska jag hålla alla tummarna för att andra antagninen är klar när klockan slår 12! :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0