Jag skulle andas i det tomrum som blev över

...om du lämnade mig nu

(Så braaaig låt!!)

Jikes! Träningsvärk! Efter att klockan ringt imorse och jag trött gått in i duschen så insåg jag snabbt att jag inte hade ont i hela armen för att jag legat på den så hande somnat..nix, det var den roliga känslan av träningsvärk. På ett sätt är det faktiskt en ganska skön känsla för då kan iaf ingen säga att jag inte gjort nåt!! Men ont kan man ha det..but I survive ;)
Skara iaf..tänkte ta lite bilder när jag och Ia både packade upp och ner, men självklart kommer jag på att jag har kameran när vi ska gå ut i bilen, och ja..kameran låg i bilen!! Så, Ia lovade att ta lite kort när hon åker ner nästa gång. Tänkte att det vore lite kul att ha lite bilder på tha lägenhet :P Ska börja skrivandet på byrån/hyllorna nu också så snart kommer bilder på mitt rum också! :D:D:D
Just det! Har en liten sak att säga bara också..Don't mess with me when it comes to Ryan Tedder!! När jag och Ia åkte ner till Skara och sen hem igen så spelade hon en låt med Westlife då jag utbrister "Oj, det här låter jätte mycket som en Ryan Tedder låt! Är det han som har skrivit?" Ia: "Nej, han har skrivit en låt till dom men det är inte den här". Det går ett tag sen hör vi låten igen. Jag "Men asså är du säker? Det är ju liksom Ryan Tedder rakt igenom låten!" Ia; " Ja, jag är ganska säker, vi kan kolla när vi kommer hem." Vi kommer hem. Ia tar fram fodralet, öppnar och kollar. Who was right? MEEEEE!! Låten var självklartis skriven av den bästa! <3 (Om nån nu undrar över låten så heter den "Where We Are"..) :D:D:D

Hade körlektion idag. tummen upp. Åkte in tidigt och satt och pluggade på teorin som gick åt pipsvängen igår. Sen var det lektion och oj vad jag känner mig stressad när läraren sitter där bredvid! Jag vet att jag ska göra felen där så hon kan hjälpa mig så det blir rätt, men man vill ju inte göra fel.. Iaf, min lärare sa iaf att hon tyckte jag var väldigt duktig och om jag fortsätter på så här så har jag nog körkortet i handen snart :D det är alltid nåt man blir glad för kan jag lova!! 

Det var allt för nu och ett tag
Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0