När jag sår och vallar får

...

Jag fattar inte vad som händer! Jag är så sjukt trött precis hela tiden. Även om det händer nåt roligt så orkar jag inte alltid skratta och om inte allting händer direkt så blir jag skit sur och vill lägga mig på golvet och skrika! Hmm, försöker att bota med lite svenska sånger med text som rubriken ;) hoppas det hjälper..

I tisdags på körlektionen sa min lärare att jag skulle göra fas B och C på teorin innan nästa gång (som är på tisdag) men helt ärligt så orkar jag inte ta tag i saker..vill bara få klart allting här hemma. Ingenting ser typ ut som det gjorde innan...jo förresten, mammas rum och badrummen!! Men det är också det enda.. slit och släng, yes my dear.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

don't give up, you can do it! :))

2010-08-14 @ 12:31:13
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0