Sounds like a lullaby

...when you sing your song

Jag är sug på att blogga, jag vet.. men jag skaaaaa försöka bättra mig :)

Igår spenderades inne i stan och framför allt på universitetet på välkomstdagen. Trevligt värre, men lite ensamt i början innan jag hittade Priscilla/Frida och Lisa. Men iaf, det började med att rektorn och några till hälsade alla välkomna vilket var trevlans. Efter det gick vi en rundtur på campus med väääärldens skönaste killar!! Tro mig, dom var verkligen störtsköna!! :D sen lite lunch innan det var mer info från...nån. Joooo, typ om HumUS, akademin jag ska gå på..hmm. Aja, sen var det yttligare lite lunch då jag lyckades springa in i först Priscilla och Frida och sen även Lisa. Efter att ägnat lunch tiden för prat så blev det lite info om programmen och vad vi har att se fram emot den här tiden, lät inte fy skam kan jag lova! Först prata dom om Digital Mediedesign programmet vilket gjorde att jag genast ångrade att jag inte la det som första val!! Men ah, sen kom prat om Filmprogrammet och jag insåg att jag nog valt rätt ändå ;) Alla var typ jätte trevliga och förväntningarna är höga inför måndag och de kommande 3-3½ åren!! :D:D:D

Dagen har varit lite varierad, men den slutade med svampplockning och ah..vi lär typ ha kantareller till jul!! Men det är väl också fördelen med att bo i skogen ;)

okej, det var nog allt för den här gången :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0