When I die

...I want you to hold my hand

Ursäkta att bloggandet inte har varit så rullande de sista dagarna..det har hänt lite så jag har inte hunnit/kunnat. Igår bastämde vi oss för att åka och köpa de sista tavlorna till mitt rum så nu är rummet i princip klart..ska bara skriva lite mer på byrån och så och sen kommer bilderna!! :D
Innan vi åkte hände en liten tråkig sak.. Vi var hos mormor och morfar och de har en hel del getingar på deras uteplats, men vi satt där ändå. En geting kom flygande men försvann igen. Sen när vi skulle gå så kände jag nåt i håret så jag tog dit handen och skulle ta bort det och AAAAAJJJJJJ! Geting skiten satt i mitt hår och borrade in gadden precis under mitt finger. Gjorde sjuuukt ont och inte känns det så bra idag heller..hela fingret har svullnat upp och det bränns och drar åt som attans!! Till råga på allt så sa dom på sjukhusgrejset när mamma ringde att det kunde bli värre imorgon! suck. jag villll inte!! It hurts.... :(

Fic också sms så imorgon blir det att hämta fler skolböcker. sen fattas det bara 3, men jag hoppas de kommer snart också..annars vet jag inte vad! Kan man få kvarsittning på universitetet?? Njeeee, det borde man inte få!! Kan ju förklara att det blev lite sent och att de är på väg..eller nåt.
Tror också att OneRepublics skivor anländer snart :D:D:D Deras första skiva kostade bara 79 kronor på CDON och för att få fraktfritt var man tvungen att handla för minst 100 kronor så jag hade ju inte så mkt val än att beställa den andra också ;D

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0