When I think about you

...

Kollade på sommarkrysset igår och uj vad killen vid namn Darin är bra!! Funderar på att förhandsboka nya cdn på cdon redan nu eller om jag ska åka upp på stan på onsdag och köpa i affären..svårt beslut. Hörde en liten bit av en av låtarna på skivan på hans youtube och jag looovar, tårarna var inte långt borta!! Jag skiter i alla som pratar om hur dålig han är och allt vad dom säger, Darin är i världsklass!! Dessutom är han ju så sjuuukt söt också!! ;D



Rummet är typ klart nu också och jag måste säga att jag blev riktigt nöjd :) Bilderna kommer lite senare, det är några saker som måste fixas försat. Men om jag säger så här, ja..jag är ett freak och ja..jag älskar Jonas Brothers, Twilight, Spanien/Real Madrid, Avatar, Måns Zelmerlöw och fina tavlor ;P

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

ih, jag längtar efter att se bilder :D

2010-08-15 @ 14:37:12
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

hihi, dom kommer snart ;D

2010-08-15 @ 22:03:08
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0