Without you I would fall apart

...I am safe when I am in your arms

Ibland ska man ha tur!! Efter att jag och Ia åkte med ett lass skräp till återvinningen så släppte Ia av mig hos mamma så jag fick övningsköra till Maxi för att hon skulle handla lite. Väl inne i affären så har dom Darins nya som släpptes idag!! Ihhhhh!!!!!! Så bra är det kan jag lova!!

 

Köpte också "Valentine's Day" som jag självklart genast satte i DVDn när jag anöände hem. Brais är det enda jag kan säga. Det blev nästan en skvätt tårar på slutet också, en scen som var väldigt rörande..snyft (vill inte avslöja för dom som inte sett, men jag kan säga så här; Julia Roberts var med i den..)



Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

den har jag med sett :D (Y)

2010-08-18 @ 23:25:39
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0