words are poison

...the most painful weapon

Dagen har spenderats på lite olika sätt. Först lite målning till lite partymusik medans nerverna var på helspänn. Sen fick jag veta att jag kommer bli student på Örebro Universitet iaf! :D Blev antagen till Filmprogrammet,..måste varit en hel del som tackade nej med tanke på att jag var reserv 9! men men, jag ska inte klaga ;) Jag blir iaf lantis ett tag till, börjar kanske kolla lite lägenhet för att eventuellt flytta till stan, men jag har ju räknat ut så fint att om jag bor hemma så kan jag spara en slant och sen åka tillbaka till den bästa, Madrid. men men, man vet aldrig vad som händer..

Sen åkte jag in och spenderade eftermiddagen med en ny klippt Evelina, väldigt trevlans. Blev lite köp också, rättare sagt tre ringar, 4 hårspännen, fyra Twilight-skriv/citatböcker och ett papper för att få over skrift från ett papper till mina hyllor (y) Evelina köpte det hon behövde också och vi kunde glatt konstatera att vi båda blev nöjda. ;)
Med andra ord, en toppen dag :D

Precis när du försvann kommer du tillbaka och jag är tillbaka på ruta ett igen

Nu blir det sängen eftersom en tiiiiiidig uppstigning väntar!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0