17 december 2010

Fredag och om en vecka exakt är det jul. Om en vecka exakt håller Kalle Anka på, eller så har det precis slutat :) Bara för det ska vi ha något lite extra i kalendern. En låt som jag tycker betyder att man inte ska ge upp, även om allt bara är fel och känns dåligt, lite som jag har känt den senaste tiden ;) Helt enkelt en låt som gör människor som mig lite gladare. Det är därför jag äääälskar musik :D Artisten då? Jo, en som vi redan fått lyssnat till under kalenderns gång ;) (Och anledningen till varför jag inte har musikvideon är för att jag gillade den här versionen + att jag inte hittade en bra version av just musikvideon...)

Stan Walker - Choose You



Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0