20 december

Dagens lucka då. Ja, här kommer återigen någon vi redan sett ;) Killarna var ju så duktiga så de gjorde en video till låten lite lagom till jag skulle starta min lista ;) Av någon anledning kopplar jag ihop den här låten med studenten, typ som att den representerar att börja leva, att kunna göra precis vad man vill och åka ut i världen utan att vara uppkopplad någonstans. Vet inte. Kanske är det bara så enkelt att det var en väldigt bra liv på Karro :) Att jag sen tycker de är (jag som annars inte alls är särskilt insatt i mode och kläder..) riktigt snyggt klädda i videon och att jag dessutom fått en liten crush på trummisen Eddie är ju bara ett STORT plus!!! :D Det här är musik som det ska vara, k ä r l e k
<3<3<3

OneRepublic - Good Life

 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0