27 december 2010

Efter lite julvila är jag nu tillbaka med de fem sista luckorna i min 2010 kalender. Nu kan man ju tro att jag sparat det bästa till sist, men det är helt upp till var och en att bestäma själva. För min del har jag redan haft med några favoriter, men de här som kommer ligger ju inte direkt långt ner på min egen lista ;)
Dagens lucka är en låt skriven av min alldeles egna favorit låtskrivare Ryan Tedder. Bara älskar den! Killen som sjunger får vara med för tredje gången, men är man bra så är man och det kan inte hjälpas ;) Sen älskar jag videon också, man tänker till lite när man ser den på vad som är viktigt här i livet och sånt.. Lyssna, titta och bara njut! :)

Stan Walker - Unbroken



Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0