29 december 2010

Ännu en dag och domedagen närmar sig sakta men säkert. Eller...iaf 2011, det där med domedagen kan jag inte göra något större uttalande om. Med dom orden sagda är det dags för ännu en lucka. Nu blev det sig så illa att den video jag planerat för dagen gick inte att få tag på, så jag får ta morgondagens video till idag och klura ut en ny tills imorgon :) Älskar den här killen, älskar den här låten och det är banne mig värt att halvt frysa ihjäl för att få se han bara 40 minuter! Ville ha den i den här versionen också eftersom texten kommer fram på ett så fint sätt och om ni inte redan luskat ut det så älskar jag den här texten :)

Adam Lambert - Whataya Want From Me (acoustic version)




Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0