Allt var svävande, men nu så ser jag klart

Idag har jag varit lite olydig. Jag gick bara på en av två föreläsningar. Tyckte det var helt onödigt med den andra eftersom jag typ aldrig lär mig något på föreläsningarna om det inte är jätte intressant. Upphovsrätt, hur intressant är det liksom? Läser i boken imorgon istället och ska försöka klara tentan på fredag. Kanske går bättre om det inte är en salstenta. Har ju faktiskt klarat allt som inte varit salstenta hittills :)

Dagen har annars gått ut på påskrivning och julklappsköp. Påskrivningen var nått papper på Lösnummer, tydligen måste olika ledare för olika grupper skriva på ett papper för att man ska få pengar från SISU. Jag fick alltså leka ledare för en grupp. Haha, aja det var ju kulit :) Tror inte det var så allvarligt ;)
Sen julklappsköp. Är nu klar med förutsättningarna att Johan och AnnaLena inte kommer på julafton :) Blev heeeelt okej julklappar måste jag säga och jag är nöjd med alla mina köp. Köpte faktiskt ett silvrigt julband till inslagningen (åååhh, jag älskar att slå in paket!!!! :D) så det kan nog bli fint också.
Ett stycke mobilt bredband fick jag hem också. Nu kan jag sitta i skolan med datorn och faktiskt ha internet. GULD!! Ganska skönt att sitta vid ett bord där och skriva, är lättare att koncentrera sig där :)

Seeeeen har jag kollat lite på schemat inför våren och ÄNTLIGEN känns det faktiskt som jag går film! Räknade och kom fram till att vi har 11 filmvisningar! Dessutom är tentorna på Klassisk Hollywoodfilm, World Cinema och Europeisk film. PLUS att vi under hela våren bara har två lärare. Såååååå skönt!! Att jag sen vissa dagar slutar 18.00 lägger jag långt bak i hjärnan! Tror iaf att jag ska kunna läsa spanska samtidigt. Måste bara bestäma mig för vilken nivå jag ska läsa... :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0