Before it's too late

Känner mig lite glad och hungrig. Glad för det är bara en fråga kvar på hemtentan och den är typ den minsta frågan av alla. SKÖNT! Hoppas bara jag får ihop en sida om det. Men äsch, det går ändå ;)
Sen är jag som sagt hungrig, dags för lunch nu snart eller? I believe soooo, men tänkte vänta på mamma som kommer typ 2. Segt.

Den senaste tiden har jag liksom känt lite extra starkt för en viss människa och önskat att jag var där i Madrid och bara...ah, ni vet. Har funderat lite på varför, men kom för bara en stund på varför. Det är ju en liten speciell dag imorgon :D Men men, ni som inte har en aning om vad jag pratar om får veta mer just imorgon ;) Är iaf sjukt taggad, vilket egentligen är lite konstigt eftersom inget speciellt kommer hända här. Haha, eller? :P

Sen är låtarna inför imorgon klara! Spännande, vem vinner Idol 2010? Alla undrar (..eller kanske inte alla, men många). Here it is!

Jay:
Eget val: Higher (Creed)
Tittarnas val: Like a prayer (Madonna)
Vinnarlåten: Dreaming people

Minnah:
Eget val: What you waiting for? (Gwen Stefani)
Tittarnas val: Twist and shout ( The Beatles)
Vinnarlåten: Dreaming people



Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0