In town

Dagen har spenderats (eller rättare sagt eftermiddagen...) på Marieberg. Personligen inhandlade jag en smyckes låda och Pirates-böckerna. Haha, böckerna var tydligen för barn, men men. Omslaget var riktigt finfint så i värsta fall får de väll stå i bokhyllan eller någon annanstans och vara fin ;) Kollade på lite böcker om Madrid och Spanien också men de är ju så sjukt dyra så jag väntar ett tag. En dag kommer ju bokrean och med lite tur kostar de lite mindre då :)

Imorgon blir det mer handla av. Mamma behövde åka in till jobbet så jag och Ia drar upp på stan och då kan jag med all säkerhet säga att pengar kommer spenderas! Har kollat in några glas på Åhlens som gärna vill komma hem till mig och jag funderar även starkt på att köpa The Host eftersom jag inte fick den i julklapp. Känns lite proffsigt att ha den på tre språk liksom ;) hihi

Tror inte det var så mycket mer...
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0