My closest friend

Shopping är nog inte min grej ändå. Nu har jag varit ute två dagar på raken och jag får liiite panik på att lägga ut en massa pengar! Ellos katalog kom idag också och jag har ju liksom spanat in en grej där, vet dock inte om den finns kvar. Ångrar att jag inte köpte den när det var extra pris och allt. SKIT. Men ja, det jag vill komma till är att jag troligtvis kommer spendera mer pengar! Not good! Sen har jag planer på att köpa en tavla och börja måla. Behöver något litet till min vägg och jag hittade en tavla man kan måla på som skulle passa perfekt. Ska bara bestäma mig för vad jag ska måla..kan bli något så simpelt som spanska flaggan med ett M i (den ska hänga där jag har spanien/madrid sakerna...). Mycket att tänka på.

Imorgon blir det ganska ointressant. Ska ta mig i kragen och börja plugga lite, det är ju en del nu innan nya terminen börjar. x-antal tentor och så körkortet. Skulle vara bra najs att klara det där alltså. Så, som sagt, plugg står på schemat imorgon.

Nu blir det musik och allmän filosofi ett tag innan jag sussar gott i min lilla säng :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0