Take a chance 'coz you might grow

Ibland blir jag så...jag vet inte, det finns inga ord. Var på jätte bra humör förut och vi bakade pepparkakor och jag var helt taggad på att gå och se idolerna när de kommer i januari. Och jag var så taggad på Melodifestivalen, speciellt nu när Anders Fernette SKA vara med, nu med en låt skriven av bland annat Desmond Child (hur stor var väl liksom chansen att han skulle skriva till just Melodifestivalen??). Och nu är det bara...ja. Jag har nästan bestämt mig för att inte fortsätta plugga till våren. Eller så kör jag igenom våren också och hoppar av i sommar. Känns så där, jag vet, men jag orkar för fn inte. Det är sämst! Min hjärna är inte jätte smart. Inte ens när jag tycker att jag fattar så har jag tydligen fattat. Hur ska jag liksom klara det då? Såååå piss. Iaf tror jag att jag hoppar av Lösnummer. Blir lite mycket. Speciellt nu.
Ska börja kolla runt lite vad det finns för alternativ. Och nej, det här inte bara något som kommer nu, det har inte varit samma sak de här senaste dagarna och jag börjar tappa anledningen till att jag gå där jag går. Kanske inte är det jag ska göra iaf...

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0