What it meant to me will eventually be a memory of time

Innan jag fortsätter så vill jag bara säga att jag verkligen menade vad jag skrev i förra inlägget. Vill inte att ni ska tro att jag först skriver en sak och sen ångrar mig, för det har jag inte gjort. Jag kollade verkligen på andra utbildningar och funderade på om jag skulle hoppa av. Hade till och med nästan bestämt mig. Men nu kan ju inte jag kontrollera vad som händer i livet och allt har vänt. Bara för jag inte känt insperationen flöda som den brukar på sistone så kom allt tillbaka efter jag skrivit förra inlägget. Från alla håll. Kan inte beskriva allt utan att alla skulle tro att jag är värsta...ah, jag vet inte. Men jag ska inte hoppa av, inte nu. Bara för att allt talar emot att jag ska fortsätta så finns det där....och jag kan inte bara låta det vara. Har inte bestämt mig för tidningen än, men det får vi ta sen. Vill egentligen inte ge upp folket. De är ju liksom så sjukt snälla och trevliga. Hmm...får se.

Fick en liten överaskning förut också. Mina smsa och sa att jag skulle gå in på msn så då gjorde jag det. Fick då veta att hon och hennes mamma köpt biljetter till Idolerna kommer till Conventum, och inte vilka biljetter som helst utan sådanna som man får träffa idolerna efter också. Det som var grejen är att jag inte behöver betala så mycket utan de har betalat nästan hela biljetten! Och jag kan säga att de är inte särskilt billiga! Så otroligt gulliga så jag vet inte vad. Blev otroligt rörd. Vet inte vad jag gjort för att förtjäna det.. Ska iaf leta på något fint att ge tillbaka.
Jag tänkte under dagen att jag så gärna ville se dem när de kommer, men inte hade råd och så kommer det här! TACK VÄRLDENS BÄSTA MINA OCH VÄRLDENS BÄSTA MINA MAMMA! :D



Sitter nu och får panik över att jag inte skrivit min novell!! Ska ju in på onsdag, annars får man ju inte vara med på Eclipsekvällen på Varberga bibliotek eller vinna fina Eclipse priser. Måste sätta igång nu. Funderar på att ta måndagen till skrivandet. Får se, måste ju komma på något skitbra så man faktiskt vinner!! ;)
Sen måste jag skriva klart beskrivningen av min dröm så jag kan vinna hem Andreas Carlsson för en spelning med låtar från Dandy. Vore ju guld!! Problemet är bara att jag inte vet om jag har fler vänner än Mina som vill komma och kolla på han om jag vinner! Haha, men vinna vill jag iaf! Skulle vara så sjukt coolt liksom :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

kämpa på emma.



hörru, en annan sak.. idolerna. dom kommer till VÅGEN den 17 december kl 16-17 om du inte har sett det!! :)

2010-12-12 @ 12:41:41
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

åh nej!! Nä, det hade jag inte sett :D thanks!!

2010-12-12 @ 21:31:24
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/
Postat av: martina

tur att vi påminner varann och berättar om sånt här dårå :D mihi

2010-12-13 @ 12:49:57
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

hihi, skiiiiiitbra :D

2010-12-13 @ 13:06:59
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0