When we go public

Åter igen en dag och en vardags vecka till ända. Dagen har bestått av en, som jag anser, ganska onödig föreläsning. Visst lär man väl sig något varje gång, speciellt då det faktiskt handlar om film, men jag känner att jag verkligen inte hade behövt gå på den som var idag. Men men, nu gjorde jag det och fick iaf mitt namn uppskrivet på närvarolistan :)

Sen har jag varit lite arg idag också. Det är ju den 3 december idag vilket betyder att jag skulle få min Eclipsebox, men icke sa nicke. Den kommer på måndag. SUG!! Har klagat hos CDON. Nu har jag banne mig gått och väntat aplänge och så får jag den inte ens. Inte smilgroparna upp. Tur då att Idol finns. Olle, vilken gudomlig varelse, följt av bra framträdanden av Minnah och Jay också. MEN, nu var det ju inte bara det som fångade mitt hjärta. ANDREAS CARLSSON! Han sjöng!! Och han sjöng så fint! Nu är jag ännu mer taggad på att läsa Dandy. OCH jag är skit taggad på att spara pengar och åka och se musikalen när den kommer. Ojjjjj, så BRA!! :D:D:D

En till liten glad nyhet, speciellt till alla som gillar Italien. De kommer nämligen tillbaka efter 13 år till Eurovision 2011. Yesbox, det blir trevlans :)

Tänker på dig hela tiden, vill bara vara där <3

NU,
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

ojoj italy (y) ;D

2010-12-04 @ 14:46:32
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0