Buried in your treasures

..and this is where I stay

Jag tänkte bara ge ett litet tips; ANVÄND VANTAR!!  Själv när jag skulle gå och öppna garagedörren så gick jag precis på en halkfläck och ah..inga vantar hade jag på mig. Med all denna snö så fick jag inte ett dugg ont där bak, smärtan kom i händerna. All känsel försvann efter att dom varit begravda nere i snön och sjukt ont gjorde det, kände mig till och med helt svimfärdig och var tvungen att sätta mig (vet inte om det var därför, men det kom iaf efter..) Hmm, vantar here I come!!

Morgonen började bra med att jag satt telefonen på fel tid, men tur att min hjärna vet när det är dags för vakna gjorde jag iaf. Åkte in till stan och hade lite teaterövningar för att vi skulle kunna vara bättre på att hålla föredrag. Jag tyckte iaf att det var bra och jag lärde mig en del som kan vara bra inför framtiden. 
Sen blev shoppades det en blååååå väska (y) muy bien. Lite choklad med Agnes (och vi glömde Lisa, för hon skulle tydligen inte till sin pappa, föööörlååååt!!!!) och ah..

Haha, jag tror jag ääär IQ-befriad eller nåt på riktigt. När vi väntade på latinlektionen så "lånade" jag Evelinas kamera för att ge igen för att hon försökte ta kort på mig på teatergrejset, och ah..jag frågade "vart sätter man på den här??" och svaret blir "ja, kanske på on/off knappen", HAHA. Ah, och inte tar det slut där inte, oh nooo. På matten skulle vi kolla på sidan 270 och Birgitta säger åt oss att öppna just den sidan. Elin hörde inte och Markus repetera, Elin frågar om det verkligen var sidan 270 och Markus säger jaaa sidan 270. Cicci säger också att det är sidan 270. Hmmm, ah..mitt minne är ju inte så långt så jag frågar ganska direkt efter utan att tänka "Vilken sida var det??"...tänker inte ens säga vad som hände sen, men blickar var involverade kan jag säga;P

Har som vanligt på fredagarna lyssnat på låtarna inför imorgon and I'm in lööööve. Ja, i vad annars än Darin?? Sjukt bra, and I hope, I hope, I hope att det blir en vinst för min favorit i år!! Hmm, bjussar på en bild också..en som snart kommer upp på min vägg:)))))



Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0