I say it with a song

..every word of my heart

Godkväll alla glada och fina:)
Inte långt kvar nu till andra deltävlingen i Sandviken..Tagga!! Ser fram imot att höra hela låtarna och se om dom är bra. Som jag skrev förrut så är jag lite tveksam efter en minuts lyssning, men men

Real Madrid har värvat en 91:a!! Ja, det var ju då the legends were born så ingen är väl förvånad;P
Namnet på denna lilla nya marängen är Sergio Canales..helt ful var han ju inte. En bild bjussar jag på eftersom jag upptäckte att det funkar nu igen:)))



Yes, everything is just fine:)
Och killarna spelar ikäll, en seger hoppas vi på. Som Higuain har sagt så är det viktigt att de fortsätter vinna och att förr eller senare kommer Barcelona tappa lite poäng (y) Yeah well, hopefully!!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0