I want perfection

..and you're pretty close

Kör ett litet snabbt inlägg innan jag måste hämta hundar på "dagis" och ta in hästarna:)
Dagen har varit precis som måndagar vara, lite långtråkig. Engelskan var lite seg med lånande av bok. När ska jag läsa den?? Bajs på honom..
Spanskan var ju..gullig?? Barbro pratade med mig och jag fattade nada, men tur har jag som hade Evelina bredvid mig som kunde översätta;) Höhö, och sen blev det ju lite jobb om Higuain<3 gillas aaaaaalltid!!
Hål med en massa drickande och lite PA jobb. Gick väl sådär, var sjukt otaggad! Hmm, men jag måste ta och jobba på nu..
Latin var väl också som den brukar...obeskrivlig;P Nä, men jag vet ärligt inte vad jag ska skriva. Kul eller nåt.

Sjukt hungrig är jag också. Mamma skulle inte komma hem förens lite senare:( Tog en macka men hungern hänger ändå i..not good. men men, jag överlever nu, lite hunger har ju ingen dött av (?) höhö

You think I don't care, but still it hurts so bad everytime

Lägger in ett klipp med världens gulligaste<3 har bestämt mig för att visa just det här klippet på min presentation. Tänk att en enda människa kan göra en så fruktansvärt glad! KÄRLEK<3<3<3



Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0