If we ever meet again

...

Haha, åh..jag känner att jag måste berätta en sak!!;) Hihi, jag och Agnes var på väg till resecentrum och hon berättar att hon ska till Hanna och äta tårta på lördag och självklart blir jag jäääätte sugen på tårta!! Hmm, funderar ett tag och bestämer mig sen att ta upp det med mamma. När hon kommer och hämtar mig så säger jag därför; "Jag tror jag vill baka tårta när vi kommer hem, kan vi inte baka tårta??" Haha, och min mamma säger; "Nää, men vi kan väl åka in och köpa en på ica!" Yesbox, sounds good, så vi åkte till ica. Väl där upptäcker vi att det är extrapris på tårtor!! Haha, ah, men min historia tar inte slut där, oh no..det bästa av allt är kvar:P Vi träffar en bekant till min mormor och morfar (som är jätte super gullig!!) och då går det förbi en som arbetar där..I'M IN LOVE!!! Så gullig så jag dör, och jag tyckte att han titta med tänkte "nä men det gjorde han nog inte" men sen när jag och mamma är på väg till bilen så frågar jag om hon såg hur sjukt söt han var och hon säger "ja och han sneglade ju lite på dig och jag tänkte 'oj då'" Hahaha, ååååhhhh;))))

(ja, jag har gått med i facebook-gruppen 'I tell a funny stort. No one laughs.... IT WAS FUNNY WHEN IT HAPPENED OK?!')

Annars har dagen bestått av en liten rundtur på museet och utställningen om syrianer + latinprov. utställningen var lite intressant, människan som prata var dock liiiite jobbig!! Latinprovet gick apa, det är ju bra liksom att hon tar med saker från nästa kapitel!! NOT!! Och bara för att jag inte pluggar ett dugg på allmänn språkkunskap så kändes det som att hela provet bestod utav allmänn språkkunskap!! Hmf

Någon som vet vad man ska läsa på universitetet om man vill jobba inom Melodifestivalen?? Kollar hemsidan och bakom kulisserna och bara känner all kärlek!! I want..!!

Aja, nu ska jag...göra nåt annat;P
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: agnes

orättvist att du får tårta OCH söta pojkar! jag får ju bara tårta på lördag ;)

2010-02-11 @ 18:33:31
URL: http://fakestar.blogg.se/
Postat av: emma

haha, inte mitt fel ju!!;D

2010-02-11 @ 21:09:03
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0