Let the music play

Tonight's the night om jag ska citera Shanna Smith från Melodifestivalen 2003, och det ska man väl?;)

Trodde inte dagen kunde bli bättre än Melodifestivalen, men ack så fel jag hade!! Kvällen blir topp, först pizza från Nora; sjuuuukt god!! Alla borde äta den pizzan, it's made in heaven:p Men sen är det som sagt äääntligen dags; Melodifestivalen! Bäst, bäst, bääääääst..!! Och efter det så spelar Real match och som "grädde på moset" (förstår inte varför man säger så..hur gott kan det va liksom??? hmm) så är Higuain tillbaka!!
Yesbox, så det blir nog svårt att få tag på mig ikväll..eller jag kanske har datorn inom räckhåll;P






Nu blir det uppladdning till tusen, ha det topp och bäst!:)
Goodnight and Goodbye


Kommentarer
Postat av: Devin.NU

Tycker du d? hahaa

Kanske borde satsa på det :P ;)

2010-02-06 @ 20:17:50
URL: http://devin.nu
Postat av: emma

haha, det tycker jag;)

2010-02-06 @ 22:10:23
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0