Right now it's feeling just like a movie

...

Okej, tänkte inte blogga, men jag ångrade mig efter prat med Martina:)

Dagen började bra med fika/lunch på Fröken Brogrens Veranda..sjukt mysigt är det + att min mamma, mormor och morfar ganska ofta åker dit så det känner igen oss nu;) Godaste chokladen ever har dom också!! mmmums
Sen blev det latin, hål och matte och ah, höhö roligt;D
Efter det så bar det av till Claes Ohlsson för att köpa nya hörlurar (Max hade sönder mina redan halv trasiga hörlurar:P) och ett usb-minne till mamma. Evelina var snäll och följde med så jag var snäll och följde med henne sen..besök hon frisören för tidbokning och sen en tripp till Åhlens:) Väl på Åhlens fick jag veta att det snart är bokrea!!! OMG!! Var det inte typ igår det var det senast?? hmm

Åkte hem sen och åt lite tårta som var kvar från igår:) gottgottgott
Sen blev det att söka jobb och ja..ansökan är inne nu hos Skara Sommarland. Verkar faktiskt riktigt roligt! Sen har jag också under dagen kollat runt en hel massa efter utbildningar som man kan läsa efter gymnasiet. Hittade två som var så perfekta så jag höll på att dö på kuppen;P Meeeen, självklart ska dom vara så dyra så jag kan bara glömma hela skiten!!:(

Och ah, det är fredag och Melodifestivalvecka = lyssning på låtaran inför imorgon!!
Kan avslöja att det inte är nån som man känner WOW när man hör. Men ah, Saades låt är väl okej typ och Andreas Johnsons låt med, lite långsam dock. Sen är Hanna Lindblad (heter hon så..aja, sist ut är hon iaf) och Pauline okej, dock inga superduper bra låtar.

Nu blir det snart sängen om jag kan slita mig från all bra musik som finns här i världen;)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

hihi :) bokrea! den måste vi ju gå på ;D

2010-02-13 @ 13:02:03
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

Yesbox!! Nåt kul hittar man väl;)

2010-02-13 @ 18:25:24
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0