There will be headlines

...so don't ask me about it

Är det jobbigt på riktigt att ta sig upp ur sängen på morgonen?? Mmmm, yesbox, it is!!
Men nu ska vi inte klaga..helt okej dag har det varit faktiskt. Engelska; okej. Spanska; okej, förutom den lilla mobbningen som pågick om att spanskaprogrammet ägde mig!! Vilket det INTE gjorde..hmf
Sen hade jag det faktiskt jätte trevligt på håltimman. Köpte en Cola och satte mig och pluggade i ett hörn på Hälls. Tror det blir fler måndagar som denna:) Latin; också okej! Yesbox

Kan meddela också för alla som är intresserade att det norska bidraget i Eurovision Song Contest är skrivet av allas våran Fredrik Kämpe!! Kan vi då här i Sverige få skicka nån annan som t ex Darin för en gångs skull?? Ja det tycker jag iaf:)

Nu ska jag försöka göra lite projektarbete och fundera på om jag ska göra det imorgon i skolan också..Ja det kan ta ett tag så¨jag blir nog kvar här ett tag (y)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: agnes

hihi :D



(du blev ägd visste)

2010-02-08 @ 22:01:30
URL: http://fakestar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0