Until you understand

..I will wait right here

Måste bara få uttrycka min aggression!! Jag blir så OTROLIGT arg när alla människor hela tiden prata om hur dåligt det är i Melodifestivalen. Visst, alla har rätt till sin åsikt..men om man nu tycker det är så dåligt så titta inte då och låt oss som faktiskt älskar denna tävling få kolla ifred!! Jag kanske inte heller tycker att det är rätt som går vidare varje gång och så, men det är dom som vi här i Sverige har röstat fram och så är det bara. Vi får väl leva med våra egna beslut liksom!! Och tycker man att alla låtarna suger så har man helt enkelt kommit fel..sluta titta eller skicka in ett eget bidrag om det skulle vara bättre.. det är när jag läser skit om denna festival som jag blir så himla ledsen. Extra arg blir jag när också människor från andra länder trackar ner på våra låtar och våran final, Har ni lyssnat på erat egna bidrag eller?? Inte så mycket bättre liksom..aja, alla har ju som sagt rätten till sin egen åsikt, och ah..nu har ni fått min.

Okej, nu ska jag sluta klaga.
Bra kväll, Melodifestivalen var helt okej (tycker jag..) och Higuain gjorde 2 mål på 40 minuter och det blev senare vinst med 5-1 :) Lyssnar också på en skitbra låt med en av Higuains favoritartister <3

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0