With a little tear in my eye

..I write this to you

Hade en massa saker som jag var jätte glad över och kände att jag skulle skriva, men sen hittar jag en sak som får allt annat att falla ner och det känns som om någon har dunkat in mitt huvud i väggen och sedan slitit ut mitt hjärta...
Någon på Reals hemsida hade igår skrivit fel och det var inte alls någon ledning i ligan:'( Varför gör man så?? Först blir jag så sjukt glad, bara för att jag sen ska få hela min värld i spillror!! I cry.. Nä, men man kanske ska ge upp det här med fotboll?? Det är ju helt sjukt igentligen. Men ah, jag vet inte om jag kan släppa grabbarna..dom är ju så otroligt gosiga och bara bäst.



Jag vill också ha en Garay!! Känns som att alla har en utom jag:(

Aja, får se om jag känner för att skriva om allt det där andra sen..kan iaf lova att det här humöret kommer gå över, och ursäkta om ni tycker jag är jobbig som klagar hela tiden.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0