Words are only words

..until you mean what you say

"We should use the past as a trampoline and not as a sofa"
Med just de orden beskriver realmadrid.com hur framtiden i Champions League kommer se ut. Än är det inte över, det återstår 90 minuter på Bernabeu innan man kan säga att resan är slut för los blancos. Och för att använda Ramos egna ord; 90 minuter är en lång tid!

Annars har jag hela dagen gjort saker för att bli gladare. Kollade på Ellen imorse och skrattade jag vet inte hur mycket!! Kom på att It's complicated är en film på min lista över filmer jag vill se..
Sen lyssnade jag på Mello-låtar hela eftermiddagen i stallet och ah..sen blev det filmtime!! Kollade bland annat Sex and the city igen, och den var bättre när man såg den själv utan en mamma bredvid sig;) det är helt enkelt ingen mamma film..Meeen iaf, jag kom på av någon underlig anledning att jag vill flytta jätte mycket! Liksom ha ett eget ställe som bara är mitt. Där jag får ha det precis som jag vill och man kan göra precis vad man vill! Ooooch, jag vill bo i New York!!!!! Nån som är på och gör mig sällskap??;)

Fast jag har också kollat runt lite på andra grejer. Fick t ex mail från Madrid tjejen och hon skrev att det kostar typ 6.000 € per termin och då kan man välja vilka kurser man ville. Sen har jag också sett att man kan göra en språkresa till bland annat Madrid och om man gör det i typ 8 veckor så är nästan allt finansierat av CSN!! Hmm, det blir nog lite tänka för mig framöver:))))

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0