A magic moment

I've been trying so hard to find my own way
The road I'm supposed to walk on
I couldn't see it was there right infront of me
Just  a little step away from home

After a while I can see the glory I'm shining in
And I didn't had to search so hard to find
My magic moment

Imorgon blir det hockey once again, låter konstigt när det kommer från Emma kanske..som jag har klagat över den här sporten, men men. Jag ska dit iaf;) Och sen har jag sett lite bilder och hört lite rykten om att det kommer finnas en anledning att gå på hockey i framtiden. Höhö, ah vi får se..
Kom på en liten sak förut..att jag är helt dum i huvudet!! Jag har en varm jacka hemma som jag kan ha en T-shirt på mig under utan att frysa. Trots det så har jag en jacka på mig som jag fryser i hela tiden. Inte smart! Men imorgon blir det andra bullar..tror jag. Ska nog ha på mig den varma jackan:) hihi

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0