I'll do the time

Eurovisionrapport: Sista wildcardet utdelat till Pauline (i Melodifestivalen alltså..), låten heter Sucker for love och hon kommer tävla i andra semifinalen i Sandviken den 13 februari:)

Jupps, då var skolan igång och första dagen is done!! Det började bra med en proppfull buss, och jag skojar inte..det var typ en tjej som fick stå i trappan där framme, Sjukt!!
Latin blev det sen med film där vi fick se hur kristna blev uppätna av lejon, så hemskt..:( fick titta bort lite där. Sen frågade Violeta alla om deras projektarbeten och när hon frågat alla utom mig så var typ lektionen slut och jag drog en suck av lättnad. Meeen, självklart så drar människan över lite också och frågar mig med..hmf. Haha och ah..missförstånd, kan jag säga, är inte roliga;)
Svenskan sen var typ rolig. Skriva om Rödluvan & Vargen till en dikt med Agnes och Martina:D Haha, bäst blir den;)

Vad händer ikväll då?? Kanske en film, köpte ju "Sex & the City The movie" i måndags..och jag ska försöka bli av med mitt nya beroende av låten "She bangs";) Haha, hur fn ska det gå till?? :D

Goodnight and Goodbye 


Kommentarer
Postat av: martina

dikten äger ;)

haha omg emma, ricky martin ;)

2010-01-07 @ 17:20:04
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: agnes

kolla filmen, den är sviiiiinbra!:D

2010-01-07 @ 17:36:43
URL: http://fakestar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0