License to kill

Okej, orkar inte skriva ett helt långt inlägg med tanken om att det blir tidigt imorgon i bakhuvudet..men lite bjuder jag på iaf:)
Dagen i skolan var ganska kort, kollade lite på universitet och kom fram till att Örebro inte är så tokigt iaf..Aja, svenskan gick sådär, och där tog det slut;)
Träffade Mina efteråt och det blev en hel del walk och en hel massa flum;) men då är allt som vanligt med andra ord..Hockeyn sen var faktiskt helt okej, kan tänkas bli en till gång, har inte bestämmt mig ännu.
Resten are history (typ), eller så berätter jag det när/om vi träffas..

Goodnight and Goodbye 


Kommentarer
Postat av: agnes

dåligt av herrn att inte dyka upp när du väl kommer dit liksom ;) men snart börjar ju fotbollen och då blir det andra bullar :)

2010-01-21 @ 06:30:55
URL: http://fakestar.blogg.se/
Postat av: emma

YES!! Fotboll in my heart:) men ja, dålig stiiiiil..:(

2010-01-21 @ 17:28:48
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0