So hear I am

..still holding on

För dom som inte redan har hört det (:P) så blev jag kall på insidan igår under hockeyn. Detta resulterade i liite sömn inatt och att jag har gått runt i skolan med en enda sak i tankarna: SÄNGEN!! Tänk att bara få lägga sig ner och sova ett tag liksom..mmm
Iaf..kör imorse igen, lite kul med ljuden vi fick göra och som jag kanska snabbt kom på att jag inte kunde;) höhö, men men, jagf sjöng på där ändå..och kan du sluta stirra!!
Yes, svenska sen med uppläsning av dikt (kände mig duktig som inte började skratta..) och ah, lite sååånt.
Klasstid och latin sen. Det är ett under att jag klarade mig igenom latin lektionen!! Vet inte hur många gånger jag var tvungen att skaka hjärnan innifrån för att den skulle funka!!..gå och gör nåt annat än att störa!!

Ska försöka överleva maten nu och kanske nåt på TV, får se hur jag klarar mig;)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

vem stirrar? :o

2010-01-21 @ 20:48:31
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

höhö;P

2010-01-22 @ 20:13:42
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0