What happends in my life

..is none of your business

Hola! Hoppas alla mår bra idag. Jag mår helt okej iaf. Dagen började bra med en trevlig bussförare som log snällt mot mig. Nån som har tänkt på hur avgörande det kan vara att möta en trevlig bussförare på morgonen?? Hmm, det är nåt att tänka på:)
Högläsning blev det på svenskan idag, gick bättre än jag trodde det skulle gå. Kom på också att man måste gå på en föreläsning. Girls, vi måste tänka ut när snart!
Innebandyträning blev det sen, uj vad taggade vi är..not. Eller nu ljuger jag lite, Elin och Markus var taggade, vi andra..not so much. Men..vi taggar nog till oss imorgon. Brukar vi liksom inte vara helt otaggade och sen gå och prestera på topp?? Jo, typ lite;)
Sen var det info-möte i aulan som gick helt okej. Varför var inte alla så taggade när vi skulle välja?? Kan vara för att dom taggade fanns på Rudbeck:) Haha ah, och vaaarför har inte Karro en så sjukt snygg rektor?? Mmmm, om jag vetat att det fanns något så snyggt på Rudbeck så skulle jag inte gått på Karro nu;) höhö

Imorgon blir det Nattinnebandy!! Innan blir det...?? Martina pratade om hindersmässa och sen hem till henne..låter bra tror jag:) Kanske skulle följa med Evelina och köpa stövlar. Haha, ah och hon erbjöd att jag kunde åka till henne innan (y) trevlig trevligt när man vet att man har vänner som ställer upp:)

Men nu ska jag nog ta och se om jag kan hämta en skjorta till åt Martina inför imorgon och sen blir det nog sängen. Tröttheten har hunnit ifatt mig och jag hoppas den försvinner tills imorgon. Måste också maila Andreas om Haiti-konserten:)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

imorn taggar vi som fan :D jag börjar redan nu haha!

och tack så mycket igen! :D IHIHIHIHI, damp.

2010-01-27 @ 21:40:17
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0