How long have I been in these storm

...I would walk on water for you

Att kolla på film är nog det bästa som finns! Det får en att glömma allt som har med mig att göra och efter kan man drömma sig bort och låtsas att man är den där tjejen i filmen som får det där lyckliga slutet. Ibland måste man få låtsas och drömma sig bort lite, vad skulle man göra annars? Dessutom måste jag komma bort från allt som har med beslut att göra! Om jag trots allt får för mig att jag faktiskt ska åka till Luleå så börjar jag skolan om 3 veckor!! Jag var helt säker på att jag skulle tacka nej, så sjukt säker faktiskt, och hade gjort upp en plan på att plugga här i Örebro nästa år om jag inte kom in och efter det åka till New York och gå på den där skolan jag ville..men sen kom allt annat som fick mig att fundera. Kanske var det meningen att jag ska till Luelå. Kanske är allt mitt drömmande bara ivägen och förstör. Kanske är jag bara världens korkaste människa.
Ni ser!! Jag måste kolla på mer filmer för att sluta tänka på sånt här! Jag kommer gå under om jag fortsätter.. Ödet får bestäma! Jupps, det är det bästa. . . . . . men när vet man när ödet knackar på dörren?

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0