It's not that easy for me to say goodbye

...everything in me wants you back in my life

Sista skoldagen. Sista inlagget fran Madrid. Sista laxan gjord. snyft.

Dagen bjuder pa riktigt varmt vader. Nar jag gick till skolan tror jag det var runt 35 grade och min larare sa att det kunde rora sig upp mot 40-45 grader under dagen!! Jikes, hur overlever man det da?? Vi ska liksom packa sen och varat rum har ingen flakt plus att det ligger mot solsidan..puh

Efter skolan ska jag och Mina iaf rora oss bort mot Corte inglés och jag ska handla in tva sma skivor. En som det var extra pris pa (Miley Cyrus nast nya skiva..) och en som jag inte vet om dom har i Sverige (La oreja de Van Gogh..tror jag dom hette). Sen ska vi ocksa ga till supermercado pa samma stalle och kopa super sota pepsiflaskor. Dom ar typ jatte sma och gulliga sa jag kande att jag ville ha en ;P

Just nu sitter jag och funderar over vad jag ska saga i mitt tal som jag maste halla sen. Haha, sota lararen som tvingar dom som ska aka att saga nagra rader forst. Jag lovar, det later som varsta pinan (helt arligt sa ar det det ocksa..) men det ar ganska gulligt sa jag gor det ;) Jag sjong ju faktiskt lite pa lektionen igar :D:D:D haha, jag vaxer har i Madrid tror jag ;)
snyft, nu fick jag nog nat i ogat... :'(

Aja, ses pa sondag da jag ater finns att hitta i gamla fina Orebro :)
Goodnight and Goodbye



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0