One step in the space

...and I'm closer to you

Nu var pajerna inne i kylen för att avkylas innan de ska in i ugnen, great :) Medans jag och ia väntar så lyssnar jag på Sons of Sylvia (sjukt bra!!) och Ia läser tidningen..haha, så roligt kan man ha det på en torsdagskväll ;D
Mamma åkte imorse och blir borta till tisdag kväll, men jag börjar undra om hon verkligen ville åka. När hon öppnade min dörr imorse och jag som alltid bara mumlade godmorgon och inte orkade gå upp direkt så frågade hon hur jag mådde, om jag var sjuk så hon var tvungen att stanna hemma och ta hand om mig istället, haha. Snacka om att jag snappt (och yrvacket) fick sätta mig upp munter och glad och säga "Nej, nej, jag mår toppen" haha

Eftersom typ alla tvprogram som gick att titta på (bortsett från vissa, typ ett eller två på tisdagen och nåt på lördagen) så blir det nu film, film FILM!! Twilight-kväll ikväll kanske?? We'll see :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0