To my hometown

...Oh, how I love you

Tackade ja till Luleå och reservplatsen i Örebro idag. Måste erkänna att tanken på en flytt upp till Luleå känns bättre och bättre, dom verkar så super söta där uppe. Efter att jag tackat ja så fick jag ett sms där det stod att jag var välkommen till LTU och att en student skulle ringa mig och berätta hur det är att vara student. Haha, aww ;D
Jag lovar att det kommer vara så att jag i slutet av Juli verkligen ser fram emot att flytta norrut och sen kommer jag in i Örebro och blir jätte ledsen!! Haha, så typiskt mig!! 

Såg lite nice bilder från när spanjorerna kom hem till Madrid också. snyft. Ville vara där!! Min kompis i Madrid sa att dom kom hem till Plaza de España och grejen är att vi bodde typ där!! Hon sa också att det hade varit sjukt roligt när dom kom och tydligen åkte dom igenom flera gator..2 dagar efter att jag var där!! 2 dagar!! Fy fn va skit sur jag blir!! Mina pluttar liksom... :'(






<3<3<3

Nu blir det Spotify för första gången på lite mer än 4 veckor :D:D:D Hur har jag överlevt?? Ett mysterium..

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0