By making the right choice

...you will go very far

Jag har precis insett att jag är sämst på att blogga!! Och det lär ju kanske inte bli så mycket bättre eftersom jag och Mina drar på lördag. Meeeeen, jag ska försöka hitta en dator och blogga så ofta jag kan från spaniens huvudstad, I promise. Det var en bild på datorer på en bild från skolan iaf..men man vet ju aldrid :)

Nu har jag iaf städat klart hos mormor och fått lite löning (Y) Imorgon drar jag och mamma (och kanske Ia) till marieberg och inhandlar det sista inför resan och jag funderar starkt på att köpa senaste twilight-boken också. Hmm, får seee hur det blir. Har ju lyckats övertala Mina om att vi ska gå på en "Stadium Tour" på Bernabeu (som min mamma kallar Behrn Arena hela tiden ;D ) på min födelsedag som avslutas i shopen på stadium så det gäller ju att ha mycket pengar sparat!! men men, det löser sig nog :)
Imorgon ska jag också hämta ut T-shirten från New Yorker som jag vann (Y) den kommer ju med all sannolikhet vara super liten, men i värsta fall får jag väl ge bort den eller nåt...nån som vill ha en T-shirt från New Yorker signad av Agnes?? Just tell me... ;D

Sen tänkte jag mig en träff med bästa flickorna, men det är svårt att få ihop alla samtidigt :( men jag är ju inte borta såååå länge så alla överlever nog ;) istället hoppas jag på en träff när jag återvänder...volver

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0