I'm about to get up and run

...I'm tired of singing

Just nu känner jag att jag inte orkar med någonting! Varför sa jag att flaket kunde vara här? Försöker få fram om hur det blir imorgon, för har jag inte den infon imorgonbitti så lär min mamma bli sur och om inte killen som ska köra hittar hit lär han bli sur och om klassen inte har nåt flak så lär de bli sura! Och jag känner att alla kanske var lite hårda mot stackars Karin Jag är så sjukt trött också så jag vill bara lägga mig ner och dö en stund...är det okej eller?
Kanske har något med att göra att jag inte har ätit så bra de senaste dagarna och kanske blir det inte så imorgon heller..får se, ska försöka skärpa mig!!

Vill bara säga också att Evelina är guld värd!! Jag fick ju följa med Mina och hennes kompisar på först lite förfest och sen till stadsparken, men eftersom jag inte känner hennes kmpisar så jätte bra och inte har gått med dom så var inte det så jätte lockande precis! Men nu idag så kommer Evelina och säger att hon tänkte ha lite mys med familjen och några kompisar och hörde om jag hade lust att komma...JAAA!! Känns bra att fira det sista så, inte för galet utan bara lite lugnt med en som jag delat iaf ett halvår med i samma klass. Thank you Eviii :D:D:D

Nu blir det nog snart lite sömn..I hope! Och imorgon försöker vi TAGGA Studenten!!
Goodnigt and Goodbye

Ibland vill jag bara krama dig och säga att du är underbar...och snart finns du inte längre där och jag kommer sakna dig, men tack för allt

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0